ایمان بیاوریم به شروع فصل جدیدی از زندگی وجودی خود

تو خود همان معجزه ای هستی که به دنبالش بودی.

ایمان بیاوریم به شروع فصل جدیدی از زندگی وجودی خود

تو خود همان معجزه ای هستی که به دنبالش بودی.

هدف از ساخت این وبلاگ ، ایجاد دریچه ای جدید از عشق به خود،شهامت،عزت نفس و قوانین و روش های رسیدن به این مهم در زندگی برای مخاطبین عزیزم مخصوصا بانوان سرزمینم است به این امید که روزگاری برسد عرف اجتماعی ،قوانین و مردان سرزمینم اعتقاد و ایمان قلبی داشته و به این باور برسند که زنان از جایگاه والایی برخوردارند و لازمه ی این امر تنها و تنها این است که من و شما که با جنسیت مونث چشم به جهان هستی گشودیم خودمان را ، توانایی هایمان را ،عزت نفس و شهامتمان را باور کنیم و قدم در راهی بگذاریم هرچند سخت و هرچند ناهموار.داشتن آرامش،عشق، حق انتخاب ، آزادی بیان و عمل و نهایتا بهداشت روانی لیاقت تمامی انسان ها علی الخصوص بانوان است زیرا که زن مولد عشق و آرامش وانتقال دهنده ی آن است و جوامع امروزی بدون داشتن بانوانی با بهداشت روانی مطلوب از ضعیف ترین جوامع محسوب میشوند.

  • ۰
  • ۰

زمانی که با واقعیت جدید زندگی ام روبرو شدم (که البته کار آسانی نبود) ، مرتب از خودم میپرسیدم که چرا این اتفاق برای من افتاد؟!

میبایستی مسئولیت زندگی و سرنوشت خودم را بر عهده میگرفتم وبه جای شکوه و شکایت از وضع موجود، با شرایط کنار بیایم.

بنابراین انرژی ام را صرف حسرت خوردن برای آنچه که باید باشد و نیست یا اینکه ای کاش این اتفاق بد برای من نمی اوفتاد ،نکردم

بلکه انرژی ام را متمرکز کردم تا از آنچه دارم بهترین استفاده ممکن را ببرم.

من که نمیتوانستم گذشته را تغییر دهم،اما توانایی تمرکز بر شرایط حال و آینده ام را دارم.

در نتیجه قبول کردم تا از هرآنچه هستم راضی باشم  و هرآنچه را که نیستم بی چون و چرا بپذیرم...بنابراین حادثه ای که میتوانست نابود کننده باشد به بهترین اتفاق زندگی ام تبدیل شد البته بر پایه این باور که هر اتفاقی می اوفتد علتی دارد.....

#حسنا_جمالی

  • ۹۸/۰۸/۲۴
  • حسنا جمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی